bmpx nie buduje się

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 16 Cze 2006, 21:59:25 CEST

(Fri, 16 Jun 2006 21:42:35 +0200) Piotr Grymkowski:

> No brakuje, brakuje. Dzięki. Zbudowało misię poprawnie tyle tylko, że
> wczytuje wszystkie pliki jakie mam w katalogu z mp3 (nawet textowe) i
> działa baaaaardzo wolno :( żadnych błędów nie widze. gstreamer działa
> ok (odtwarza pliki odpalony z terminala). Pewnie coś z gaminem nie
> tak :( Szkoda bo już zdążylem bmpx polubić.

Na Th zbudował mi sie bez glitz-devel. Ja u siebie nie mogę włączyć
korektora, mam nieaktywny przycisk. Wolne działanie potwierdzam.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 PLD Linux User/Admin/Developer