Przelotka

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 17 Cze 2006, 10:44:54 CEST

Dnia sobota, 17 czerwca 2006 10:40, Pawel Dlugosz napisał:
[...]
> Ja też nie wiem czy dobrze zrozumiałem ;), ale zwykle
> w sieciach 10/100Mbps do przesyłania sygnału służą
> dwie pary przewodów, więc teoretycznie (nie sprawdzałem)
> na jednej skrętce można podpiąć dwie sieciówki.

Owszem. Ale, po pierwsze, będziesz miał wtedy zakłócenia w transmisji, a po
drugie, potrzeba po drugiej stronie analogiczny splitter do rozłączenia
sygnału. A i tak nie da się w ten sposób połączyć ze sobą dwóch kompów bez
pośredniczącego urządzenia aktywnego, ewentualnie bez kawałka skrosowanego
kabla.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V