Przelotka

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 17 Cze 2006, 15:08:10 CEST

On Pungenday, Confusion 22, 3172 YOLD, Pawel Dlugosz wrote:

> Toż napisałem: teoretycznie :)
> Gdzieś tam ktoś mi mówił, że to działa.

Potwierdzam działanie w praktyce ;) u mnie w domu działa bez
problemów, w akademikach PG też się czasem coś takiego stosuje
(zwłaszcza jak trzeba oszczędzać miejsce w rynienkach).  Jeśli
wytrzymuje takie transfery jak w akademikach, to nie może być aż *tak*
znaczących zakłóceń... ;)

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...I will wear you white feather, I will carry