backup w systemie plików

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 18 Cze 2006, 05:40:32 CEST

Dnia 17-06-2006, sob o godzinie 16:31 +0200, Adam Ryba napisał(a):

> Byłoby to kompletnie niepraktyczne. Prościej dać userom dostęp przez
> WWW - po to jest ;-)

:) cóż co dla innych jest niepraktyczne dla drugich moze byc
niezbedne ;) , chodzi o to ze mozliwosc jest, a czy praktyczne to czy
nie to juz rozstrzygac nie mi :)

dostęp przez WWW mozna zrobic jak najbardziej per user, dla konkretnych
backupów.

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl