bacula waiting on max storage

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Wto, 20 Cze 2006, 19:02:13 CEST

Przemysław Staniszewski wrote:
> Witam
>
>  Zwracam się z apeletem o pomoc :)))) O wyjaśnienie sytuacji:
>
> Mam / miałem ;P baculę. Problem polega na tym że po paru zadaniach kiedy
> poprzednie zostaną np. anulowane mają status cancel - następne mimo że
> normalnie powinno ruszyć, nie rusza. Z niewiadomych mi przyczyn. Wisi i
> wisi. Po zresetowaniu sd i dir i wywołaniu przez run normalnie rusza do
> boju.
>
> Czy ktoś może mi cokolwiek podpowiedzieć?
>
> pozdrawiam

i Jeszcze coś dorzucę. Stoi sobie spokojnie bez żadnych zadań -
pomyślałem że wrzucę jemu jedno. Wrzuciłem i to samo. Stoi. Zresetowałem
sd. cancel, reset dir, run - poszło. Oczywiście na grupach baculi nie
znalazłem nic poza tym że sd potrafi zawiesić dir'a.
Nic ponad to.

--
Przemysław Staniszewski