dosemu + samba

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 20 Cze 2006, 21:09:28 CEST

Osóbka znana jako Rafał Cygnarowski, wystukała:
> Witam!
>
> Czy ktoś z Was próbował może uruchomić klienta samby pod dosemu?
> Próbuję tego dokonać już od kilku dni i pomysły mi się kończą...
> Korzystam z dosemu-1.3.2 i 1.3.3, kernel 2.6.16.20, w dosemu MS-DOS 6.20.
> Próbowałem MSClient 3.0 i LanManager-a 2.2.
>
> Za wszelkie pomysły z góry dziękuję,

Pod dosemu nie próbowałem. Jak robiłem DOSowe końcówki do samby to
korzystałem z FREEDOSa. Tak swoją drogą to pod dosemu możesz chyba
skorzystać z zasobów podpiętych linuksowym smbclientem?

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl