ifcfg-ppp0 dla SDI

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 21 Cze 2006, 15:59:52 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ... a dopiero teraz poznajesz features rc-scripts (od 1999r DIRECT_CONNECT
> bodaj... wtedy gdy jeszcze inet miałem via SLIPa) ;-)
>
> W każdym razie autor wątku jak już przetestuje finalną wersję konfiga to niech
> podeśle - umieści się jako przykład dla SDI w rc-scripts.

No to zgłasza się autor wątku. Moja wersja ifcfg-ppp0 jest przetestowana
i działa cacy. Niestety nie jest zbyt "ładna" bo ... jestem leniwy i nie
chciało mi sie grzebać w żadnym innym pliku. Dlatego hasło i user jest w
ifcfg-ppp0. A oto i on:

DEVICE=ppp0
MODEMPORT=/dev/ttyS0
LINESPEED=115200
PERSIST=yes
MAXFAIL=5
HOLDOFF=180
HARDFLOWCTL=yes
DEFROUTE=yes
AUTH=no
PPPOPTIONS="user <użytkownik> password <hasło>"
ONBOOT=yes
DIRECT_CONNECT=yes

Nie zmieniałem żadnych innych plików konfiguracyjnych. Wiem, że to nie
ładnie ale na razie nie chcę mi się tego poprawiać.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

--