problem z resize2fs

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 21 Cze 2006, 20:49:47 CEST

Wczoraj chciałem powiększyć jeden dysk logiczny na ext3 z 200GB do 300GB.
Robiłem tak:
1. vserver stop
2. umount
3. fsck - brak błędów
4. resize2fs (e2fsprogs-1.38-2)
5. fsck - brak błędów
6. mount
w tym miejscu df pokazuje jakieś dane z kosmosu
7. vserver start - się wystartował ale "coś nie działa"
zrobiłem ls -l w katalogu głównym vservera, a tam pusto (miało być ponad 100G
firmowych danych, oczywiście zbackupowanych 10 min wcześniej)
8. vserver stop
9. umount
10. fsck - masa błędów, ale wystarczyło wciskać <enter>
11. mount - wygląda ok
Już drugi raz mi się to zdarzyło więc błąd z mojej strony jest mało
prawdopodobny (choć nie niemożliwy). Ktoś jeszcze tak ma? Albo inaczej: komuś
się ostatnio udało poprawnie zmienić rozmiar ext3?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny