Re: gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 22 Cze 2006, 12:30:47 CEST

On 6/22/06, Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org> wrote:
> poddaje sie, więc tutaj pisze,
> pld -> 2.0 -> 2.6.14.7-5

A udev i hal jakie?
Generalnie problemy z płytką występowały w starszym udevie, poszperaj
na pl-devel [hint: gnome-mount, hal, 2.14] był dość obszerny wątek o
tym, łącznie z opisem jakie logi warto sprawdzić.

Aha, i w fstabie nie powinno byc wpisow zwiazanych z plytka, udev z
halem to zalatwiaja.

> 2. jak się klika w moj komputer -> cdrom to nawet root'owi odmawia,
> cannon mount volume, you are not privileged to mount the volume "nazwa"

BTW, teoretycznie wpisow do partycji nie-linuxowych tez  nie powinno
byc, ale u mnie to nie dziala wlasnie z takim komunikatem jak masz ten
powyzej. Droga prob i bledow doszlam do tego ze jak sie w pliku
/usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/99-storage-policy-fixed-drives.fdi
ustawi volume.ignore na false, to z wpisami w fstabie dziala (bez nich
moglam mountowac tylko z roota, a juz mi sie nie chcialo z tym dluzej
walczyc).

I ikonki tez zaczely sie pojawiac w Computer i na Desktopie.

--
Pozdrawiam,
Liliana