problem z mountem

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 22 Cze 2006, 19:53:53 CEST

Dlaczego nie można zamontować tego systemu plików? Dodam że wykonywałem na nim
kilka "nietypowych" opreracji (resize, mount --bind w vserverze) ale to chyba
nie powinno powodować takiego zachowania. Coś takiego już kiedyś miałem
pomógł restart. Ale chyba nie o to chodzi.

$ sudo mount /dev/vg_dane/lv_backup
mount: /dev/vg_dane/lv_backup already mounted or /mnt/backup busy
$ mount
/dev/md/0 on / type ext3 (rw)
none on /proc type proc (rw,gid=17)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
sysfs on /sys type sysfs (rw)
securityfs on /sys/kernel/security type securityfs (rw)
selinuxfs on /selinux type selinuxfs (rw)
/dev/mapper/vg_dane-lv_fileserver on /vservers/fileserver type ext3 (rw,acl)
/dev/mapper/vg_dane-lv_mailserver on /vservers/mailserver type ext3 (rw,acl)
none on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
$
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny