problem z mountem

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 22 Cze 2006, 20:13:24 CEST

Dnia Thursday, 22 of June 2006 20:12, Łukasz Buczyński napisał:

> a spróbuj -o remount do tego dodać, ja tak raz miałem i mi pomogło..

Mnie nie:
$ sudo mount -o remount /dev/vg_dane/lv_backup
mount: /mnt/backup not mounted already, or bad option
Katalog docelowy też raczej nie jest zajęty bo:
$ sudo mount /dev/vg_dane/lv_backup /mnt/qaz
mount: /dev/vg_dane/lv_backup already mounted or /mnt/qaz busy
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny