gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 23 Cze 2006, 13:34:37 CEST

Dnia 22-06-2006, czw o godzinie 19:46 +0200, Kamil napisał(a):
> Dnia czwartek, 22 czerwca 2006 13:32, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> Wypisuje, że nie może
> urządzenia znaleźć w /etc/fstab. Wpisanie paru wpisów do fstab pomogło ale
> robi się kaszana jak wkładam do usb różne i wiele urządzeń.

Mam podobne odczucia na GNOME. Muszę mieć w fstab wpisy do sda i sda1
( w zależności od rodzaju pena ), a nie daj Boże 2 peny naraz. Musiałbym
przewidzieć wszytko, co włożę do USB i potworzyć osobne wpisy w fstab.

Rozwiązaniem IMHO jest odpowiednie dopasowanie skryptów udeva, żeby sam
tworzył odpowiednie katalogi w /media przy ładowaniu modułów.

Cz w rny
P.S.
Kiedyś KDE samo potrafiło sobie stworzyć
katalog /media/ubsdisk1 /media/usbdisk2 i samodzielnie montować peny
niezależnie, czy zdeklarowałem te zachowanie w fstab, czy nie. Ficzer
jakiś czas temu znikł, pewno gdzieś zaostrzono prawa dostępu.