2.6.x.x & stare dyski

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Cze 2006, 14:31:24 CEST

Dnia piątek, 23 czerwca 2006 14:27, Grzegorz Sojka napisał:
[...]
> Nie idzie. Poza tym ta maszyna ma się z tego podnieść. A więc musi to
> być ustawione przed podmontowanie rootfs. Tak więc hdparm odpada.

Grześ, w którym momencie nastęþuje zwis? Czy kernel i initrd się ładują
poprawnie i zwis jest dopiero przy montowaniu rootfs-a czy wcześniej, przy
wykrywaniu dysków? Bo jeśli to drugie, to można w łatwy sposób (no, może
nie trywialny, bo ręczny) wrzucić do initrd hdparma i dopisać do skryptu
startowego z initrd, coby wyłączył DMA dla tych dysków. Na szybko to mam
taki właśnie pomysł.