Problem z /DIR_COLORS po update PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Cze 2006, 15:22:18 CEST

Dnia sobota, 24 czerwca 2006 09:23, Marek Krynicki napisał:
> Witam,
>

> Od czasu ostatniej aktualizacji pojawil mi się następujący problem. Po
> zalogowaniu
>
> Na dowolne konto przelatuje mi kilkadziesiat linii bledu, jak ponizej,
> potem jest juz oki.

[...]

> I tak np.:
>
> w linii 68613 znajduje się:          IPV6_GLOBALROUTEDEV=

[...]

> Dotychczas było dobrze, zmieniła się konfiguracja plikow?

Czy to na pewno jest zawartość pliku /etc/DIR_COLORS? Bo to wygląda
na /etc/sysconfig/network. Poza tym ten plik nie ma aż tyle linii.
Sugerowałbym (z poziomu roota):
1. telinit 1
2. fsck -f /
3. reboot
Przewiduję, że przy 2 wywali ci trochę błędów. Po naprawie i restarcie
sprawdź zawartość powyższego pliku. To wygląda na problem ze spójnością
filesystemu.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V