KDE i ikonki urządzeń

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 24 Cze 2006, 22:22:04 CEST

Dnia 19-06-2006, pon o godzinie 01:26 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Piotr Maciej Kabata, wystukała:

> No właśnie wybrałem sobie w konfiguracji pulpitu coby wyświetlało
> odpowiednie devy
> I wyświetla je, ale dopiero jak coś zamountuje...

jest w ustawieniach, ustawia sie aby wyswietlał podmontowane urzadzenia,
oraz tez niepodmontowane i to od kiedy pamietam, wystarczy tylko
zaptaszkowac odpowiednie opcje pulpitu (znaczy Desktop-u)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl