KDE i ikonki urządzeń

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 25 Cze 2006, 12:11:03 CEST

Dnia 24-06-2006, sob o godzinie 22:46 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> No właśnie to wszystko mam. Odpalam KDE i nie ma urządzeń. Zamountuje np
> flopa i pojawiają się wszystkie CDRW, DVD...

Eeeee - ja też mam wszystko pozaznaczane i tak:

      * jak są wpisy w /etc/fstab, to urządzenia są non-stop na pulpicie
        (przy odpowiednim zaptoaskzowaniu odmontowanych zasobów)
      * jak wpisów w fstab nie ma (np. pmount), to pojawiają się
        urządzenia dopiero wtedy, gdy włożę coś co CD-ka, albo podłączę
        pióro
      * po odmontowaniu zasobu, ikonka zostaje na pulpicie (zmieniona),
        aż nie wyciągnę płyty/pióra

Wszystko bangla aż miło patrzeć

Zdrawiam
Cz w rny
P.S.
[czarny w melchior ~]$ rpm -q kdebase-core kdelibs hal pmount kernel udev
kdebase-core-3.5.3-2.athlon
kdelibs-3.5.3-1.athlon
hal-0.5.7-4.athlon
pmount-0.9.11-1.athlon