gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 25 Cze 2006, 22:00:04 CEST

On Sunday 25 June 2006 12:15, Cezary Krzyżanowski wrote:

> Urządzenia się pięknie montują same, lub jak je poproszę o to, chociaż
> *żadnych* wpisów w fstab nie ma (ani CD-ROM, ani pióra). Sam też tworzy
> katalogi w /media.

Twoja metoda jest prawie dobra, bo nie uwzględnia charsetu mountowanych
urządzeń. Ja stosuje dla pendrive
/dev/sdb1 /media/usb vfat user,rw,noauto,iocharset=iso8859-2,codepage=1250 0 0

Po podpięciu w KDE, mountuje mi się to jako media://sdb1 oraz /media/sdb1

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics