jakie moduly na tej VIA

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 26 Cze 2006, 08:23:39 CEST

On Sun, Jun 25, 2006 at 10:24:38PM +0200, Pawel Koska wrote:
> kernel 2.6.14.7-5 (aktualny z AC), korzystam z dev

> No właśnie w initrd nie mam nic w /dev, znaczy się mam:

znaczy się udev'a uzywasz (/me sie jeszcze przed tym broni)

hm, w /e/s/geninitrd masz USE_UDEV=no zmien na yes ? moze to to
jest potrzebne do genintrd z udev i udev-initrd

mozesz dodac tam tez verbose="-v" wtedy zawsze geninitrd będzie
gadatliwe

pzodrawiam
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba