jakie moduly na tej VIA

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 26 Cze 2006, 12:24:28 CEST

z innej beczki:
1. kiedy generujesz initrd ? z rescue albo co ?

2. na zamontowanym procu do /xxx lub ogolnie w systemie który działa
uzywając geninitrd -v powinienes się spodziewać
np:
oraz czegoś podobnego
copying /dev/hda2
copying /dev/hdc2

jeżeli ci nie daje zadnych diwajsów (mówie ze system uzywa dev zamiast
udev, bo wałkowaliśmy i to i to [ja mam dev]) to sugeruje mi
brak zamontowanego /proc ;-) albo brak wpisów w /etc/fstab
albo sieczke w /etc/modprobe.conf i lilo.conf (ew grub)

;-)

wiele możliwości ;-)
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba