jakie moduly na tej VIA

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 27 Cze 2006, 02:10:19 CEST

proponuje przeczytac ten wątek:
geninitrd & PROBEIDE

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl