kernel-desktop i pcmcia

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 27 Cze 2006, 13:45:53 CEST

On Tue, Jun 27, 2006 at 12:17:00PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Nic nie brakuje, bez przesady :-P Moduły do pcmcia się ładują, yenta_socket
> też, wszystko jest niby identycznie - ale nie do końca, jak widać wyżej.
>
> $ rpm -qa | grep kernel-desktop | sort
> kernel-desktop-2.6.17.1-0.5
> kernel-desktop-pcmcia-2.6.17.1-0.5
> kernel-desktop-sound-alsa-2.6.17.1-0.5
na pld-devel-pl jest wątek

"Subject: Problem z PCMCIA na jądrze 2.6"
"Date: Wed, 14 Jun 2006 16:11:04 +0200"

może irq problem, domniemam że wcześniej działało ;-)

abram

ps: ładuje moduły, niby jest obsługa ale nie działa, 2.6.14.7-5 staroć
p150 bez możliwości zmiany irq dla pcmcia, albo mam 9 albo 11 i to
nie pasuje temu co jest w jajcu, na 2.6.*11.10* działa bez problemu
tam pasuje i moduły yenta_socket nie psują irq.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba