[Ac] PLD udev FAQ (udev-0.79-5)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 28 Cze 2006, 09:59:07 CEST

Dnia 27-06-2006, wto o godzinie 21:41 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> Nowa wersja FAQ. have fun.
> 6. Używam nvidia-legacy i nie tworzy się plik urządzenia /dev/nvidia*!
>
>    To problem sterowników nvidia (legacy). udev nie ma z tym nic wspólnego.

Ale to nie jest odpowiedz na pytanie. Odpowiedziales  stylu

Q: "chce kupe, gdzie znajde kibel ?"
A: "nie szukaj kibla tylko zrób cos ze swoja dupą"

To ze to sa sterwoniki binarne i podejrzewam ze ciezko bedzie przekonac
nvidie zeby to poprawila.

Q: "czy przy pomocy udeva da sie to jakos naprawic ?"
A: ....

TiweT

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.