[Ac] PLD udev FAQ (udev-0.79-5)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 28 Cze 2006, 21:48:29 CEST

Dnia 28-06-2006, śro o godzinie 18:24 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> da się! wystarczy doczytać FAQ do końca ;)

To ja wiem. Ale od tego jest FAQ, zeby odpowiadac na pytanie.
Po co mam czytac FAQ, jesli na moje pytanie nie ma odpowiedzi.
Znaczy pytanie jest, a odpowiedz - spadaj, nie da sie. Nikt nie bedzie
czytał do onca i sie domyslal z innego pytania.
Wiem, czepiam sie.

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.