flash

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 29 Cze 2006, 08:20:59 CEST

On Wed, Jun 28, 2006 at 10:57:42PM +0200, Piotr Wydymus wrote:
> Witam,
>
> Mam problem z flashem. NIby działa, ale albo nie pokazuje wszystkiego, albo
> np. reklamy zjeżdżają z pustym okienkiem białego koloru, bez możliwości
> wyłączenia.
>
> Oczywiście identycznie we wszystkich przeglądarkach.
>
> Co z tym można zrobić?

sprawdzić że macromedia dała nowego flasza + pluginy dla IE i macosx,
a na mozillowate*linuxowate* jest dalej wersja 7* ;-)

czyli sprawdz na IE jaki to flash jest w tej reklamie ;-) pewnie 8 ;-)
albo juz 9 ;-)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba