virtualhosty przestały działać

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 30 Cze 2006, 23:15:45 CEST

Dnia 30-06-2006, pią o godzinie 22:59 +0200, Krystian Tomczyk
napisał(a):
> Witam
> Nie wiem dokładnie od kiedy mi nie działa (wyświetla tylko stronę główną
> - 1 virtualhost), a wcześniej było dobrze
[...]
> Co zrobić żeby znowu było dobrze?
Poskarżyć się na liście i jeszcze raz spróbować ;)
Nie wiem czemu, ale zaczęło działać... tzn zamieniłem virtualhosty
miejscami - efekt bez zmian, zakomentowałem jedną linijkę w httpd.conf -
zaczęło działać, odkomentowałem tą linijkę - działa dalej...

> BTW w dokumentacji pld rozdział o apache'u jest do jakieś wcześniejszej
> wersji gdzie cała konfiguracja była w httpd.conf, a nie rozbita na kilka
> plików.
Krystian T

        "errare humanum est..."