initrd dla raid1 mdadm

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 1 Maj 2006, 01:20:16 CEST

Dnia 28-04-2006, pią o godzinie 19:53 +0200, kuba staskiewicz
napisał(a):

> A umnie dupa. Wszystko tak jak piszesz - macierz uruchomiona i podmontowana
> do /mnt, chroot na /mnt, /mnt/proc podmontowany, prawidlowo skonfigurowane
> /mnt/etc/fstab i /mnt/etc/mdadm.conf. Ani sie initrd nie generowal prawidlowo,
> ani mdadm --detail --scan nic nie zwracal. Nie mialem juz czasu kombinowac
> i stwierdzilem, ze zamiast probowac dalej generowac initrd dla systemu,
> ktory mialem w /mnt zainstaluje tam nowy system korzystajac z rescue-cd
> (myslalem, ze albo moj system, z ktorego sie chrootuje albo ten system
> [...]

polecam zajrzec tutaj pewnie cos podobnego :/
http://wolvverine.jogger.pl/2006/03/

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl