Konwersja video do formatu .3gp

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 1 Maj 2006, 02:32:28 CEST

Dnia poniedziałek, 1 maja 2006 02:15, Charles napisał:
[...]
> Można też chyba wyklikać (nie sprawdzałem):
> http://kde-apps.org/content/show.php?content=35274

A ja tak. I nie bardzo mi to chce działać (czcionki ma ta aplikacja
poustawiane jakoś dziwnie, niewiele widać, do tego wywróciło mi się przy
przekodowywaniu), a nie mam cierpliwości, żeby z tym walczyć. Nie dziś
przynajmniej :-) A z konsoli poszło. Pozdrawiam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V