initrd dla raid1 mdadm

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 1 Maj 2006, 13:37:55 CEST

Witam.

kuba staskiewicz napisał(a):

>Niestety to nie to. Gdyby nie bylo inoda to bym wogole nie mogl macierzy
>uruchomic i podmontowac. Dawalem mkdnod zanim cokolwiek zaczalem robic.

Czekaj- a pójdę taka głupia metoda- czy masz może w /etc/modprobe.conf
jakieś wpisy w stylu /bin/true?

Bo ja jak miałem modprobe.conf generowany skryptem to miałem sporo-
wtedy miałem shizę ze nie chciał mi sie generować initrd.

Jeśli to to to usuniesz wpisy grepem- cat /etc/modprobe.conf | grep -v
/bin/true > /etc/modprobe.conf

Może to to?

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.