k3b i obciążenie procesora

Arczi arczi-02 w o2.pl
Czw, 4 Maj 2006, 12:16:11 CEST

Charles napisał(a):

> k3b czy może cdrecord, cdrdao itp.?

z tego co pokazuje top to na tym koncie nie k3b obciaża tak procesor
tylko X-y co jest najdziwniejsze
screen  http://fbsdvslinux.w.interia.pl/a3.jpg

> U mnie na psie (czyt. jednym) nawet ni próbowałem ;)

miało być na kontach ;], troche humoru nie zaszkodzi ;]

Arkadiusz Podgorski napisał(a):

> konta są jednorodne pod względem uprawnień? może to jedno nie ma praw do
> czegoś? efekt mi przypomina brak pracy przerwaniowej i aktywny polling.
> albo rozpaczliwe próby przypięcia się do jakiegoś urządzenia, gdy system
> twardo każe się wypchać. opcje programu wszyscy userzy mają takie same?
> przypnij się może stracem do niego i zobacz, co on robi, po prostu...

wszystkie konta mają takie same uprawnienia
uruchomienie strace -eopen k3b nic nie pokazuje na wszystkich kontach są
dokładnie takie same komunikaty
ale tak jak napisalem wyżej co najdziwniejsze to X-y obciazaja tak to
konto podczas nagrywania http://fbsdvslinux.w.interia.pl/a3.jpg