k3b i obciążenie procesora

Arczi arczi-02 w o2.pl
Czw, 4 Maj 2006, 13:59:13 CEST

Arkadiusz Podgorski napisał(a):

> a jednak coś musi je różnić.

> to może sprawdź stracem, co ten xserver robi. on najwyraźniej miota się
> w kółko, nie mogąc czegoś zrobić... ale on jest roota przecież, to nie
> powinien mieć kłopotów. coś musi być konfiguracyjnego źle...
> uprawnienia? autoryzacja displaya?

problem już rozwiązałem, pczyczyną obciążenia procka przez X-y podczas
nagrywania jak się okazało był styl jaki miałem wybrany na swoim koncie
, po skasowaniu całgo ~/.kde i skonfigruwaniu krok po kroku sprawdzając
co zamula tak system wkońcu doszedłem do tego nieszczęsnego stylu
BAGHIRA. Co jednak najdziwniejsze używałem go od dłuższego czasu i
wczesniej nie było takiego problemu. Teraz nawet jak przelacze dla próby
na ten styl i zaczne wypalać/kasować plytkę to momentalnie procek jest
obciążony.