monitor LCD

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Maj 2006, 23:39:53 CEST

susza001 wrote:
jakich monitorów
> wy używacie i czy ewentualnie możecie jakieś polecić gdyż na
> benchmarkach, testach i niezliczonych ilościach forum jest od
> zatrzęsienia opinii z czego też większość sie nawzajem wyklucza.

Samsung, BenQ, Nec - z czego nacisk na dwóch pierwszych producentów.
Moja opinia jest oparta zarówno subiektywnymi odczuciami w pracy jak i
dzisiątkami tysięcy sprzedanych sztuk rocznie prze mojego pracodawcę ;)

Artur

> p.s. tak wiem żaden LCD nie zastąpi CRT
Zależy gdzie, z znakomitej większości przypadków zastąpi i to z dużym
powodzeniem i ulgą dla tego co go będzie używał.