monitor LCD

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Pią, 5 Maj 2006, 10:13:26 CEST

susza001 wrote:
> Pytanie może nie do końca na to forum jednakże kogo innego pytać jak nie
> innych PLD'owców
> W skrócie :
> Po "n" latach dorobiłem się budżetu i mogę przejść ze wspaniałego
> wyjątkowego aczkolwiek 14 calowego daewoo CRT na jakiś LCD ( marzy mnie
> się taka 19-stka do 1500 PLN ) i dlatego też pytam się jakich monitorów
> wy używacie i czy ewentualnie możecie jakieś polecić gdyż na
> benchmarkach, testach i niezliczonych ilościach forum jest od
> zatrzęsienia opinii z czego też większość sie nawzajem wyklucza.

Coś jest w tym iż 19-tki i 17-tki mają taką samą rozdzielczość więc jadę
dziś w tej sprawie do Media Mark pooglądać, popatrzeć, napalić się i
inne takie.
Myślę o 19 gdyż miałem 20 calowy CRT przez kilka tygodni działałem na
1280 i nie przerażał mnie ten rozmiar aczkolwiek podejrzewam iż kupuje
monitor na 7 - 10 lat dlatego  19 to nie jest taki zły pomysł jednakże
poświęcę jeszcze ten weekend na rozeznanie także z góry dzięki za opinie
które były i za przyszłe.

strony o lcd :
http://www.lcd4you.pl
http://www.mva.pl