k3b i obciążenie procesora

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 5 Maj 2006, 11:25:49 CEST

Dnia piątek 05 maja 2006 00:48, Arczi napisał:

> [...]

Ciekawe, ani testy na samym k3b, ani test-case zrobiony z okienka postępu
nagrywania wyrżniętego z kodu k3b, nie dały żadnego podobnego efektu, mimo że
wszystko wskazuje na pasek postępu. Może to była przypadłość jakiejś tam
wersji x czegoś w połączeniu z wersją y czegoś innego?

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth@{enleth.com|gmail.com}, WWW
enleth.com,