monitor LCD

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 5 Maj 2006, 11:31:15 CEST

Dnia piątek 05 maja 2006 11:17, Artur Flinta napisał:

> Oby Ci świetlówka wytrzymała tyle czasu :)

A to się przecież wymienia jak zdechnie, idzie nawet zamiast świetlówki
wstawić folię podświetlającą jak w dobrych laptopach, w ruloniku można kupić
jak się dobrze poszuka po lepiej zaopatrzonych elektronicznych, tylko trochę
kosztuje.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth@{enleth.com|gmail.com}, WWW
enleth.com,