monitor LCD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 5 Maj 2006, 11:32:58 CEST

On Fri, 5 May 2006, Artur Flinta wrote:
> Problem Fujitsu-Siemens polega tylko na tym, że oni w przeciwieństwie do
> Samsunga nie produkują matryc LCD, kupując od nich monitor płacisz za
> naklejkę.

To nie do końca jest w ten sposób.
Większość firm z wyższej półki żąda dla siebie lepszych sortów
jakościowych, mają trochę inne wymagania gwarancyjno-jakościowe
wewnętrzne. I to co firma-producent pchnie jako w pełni sprawny produkt,
taki IBM może nie uznać za zdatne nawet na II jakość.

Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale wielokrotnie się z tym spotkałem.