monitor LCD

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 5 Maj 2006, 13:40:52 CEST

On Fri, May 05, 2006 at 01:09:54PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> To zależy do jakich zastosowań. Gry, filmy itp. czyli wszystko to,
> gdzie głęboka czerń jest pożądana, wymaga raczej CRT. Na aplikacje
> biurowe dobre są monitory LCD ze względu na dużą ostrość obrazu
> (wyraźne litery). Do pracy na konsoli nadaje się jakikolwiek monitor.

konsola to raczej wymaga czerni (czyli nie-lcd) i ostrości (czyli
nie-crt) więc raczej żaden się nie nadaje :D

bajcik
PS. siedze teraz przy NECu LCD72vm i nie narzekam. Na poczatku
przyzwyczajalem sie do tego ze czarne tlo troszke sie zmienia w zaleznosci od
kata patrzenia. Regulacja pierdulek przydalaby sie pokretlami bo
przyciski nie wygodne.
--
Krzysztof Garus
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/