PLD + usługi hostingowe

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 6 Maj 2006, 12:19:17 CEST

Dnia sobota, 6 maja 2006 11:50, Sławomir Kawała napisał:

> Oczywiscie, ale u wielu sa... w ogole powazne systemy hostingowe tworzy
> sie ciut inaczej, wiele serwerow jako load balancery za revproxy, na
> revproxy cos w stylu mod_security, przed nim jeszcze IDS/IPS/firewall,
> calosc w dmz. Pomijam juz kwestie sprzetu/oddzielnych serwerow na bazy
> danych/backupy etc.

Ale to są duże systemy hostingowe, a jak zrobić coś mniejszego? Tak na 5-10
vhostów. Zazwyczaj się ma 1, czasem 2 maszyny (z tego druga służy do
trzymania backupów). Jak wtedy sobie z tym poradzić jak się ma wszystko na
jednej maszynie.

Rozumiem że najlepiej jakiś Apache 2.0 z kilkoma sensownymi modułami (i dobrze
by było gdyby były poprawnie skonfigurowane). Sam się muszę zastanowić nad
jakimś rozwiązaniem, bo aktualnie hostowałem dwie strony znajomych nie było
problemu, ale zaczyna się robić problem bo kolejni się zgłaszają by im coś
zrobić :-)

Paweł