Kiax Tlenofon - codec 1024

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 6 Maj 2006, 17:52:17 CEST

On Fri, May 05, 2006 at 12:37:00PM +0200, BeCe wrote:
> Witam!
> Bawie sie wlasnie kiaksem i tlenofonem i przy probie wykonania
> polaczenia wypisuje mi mase komunikatow:
> ERROR: Codec not supported: 1024
> ERROR: Codec could not be created: 1024
ukhm..
mi się pojawiło coś takiego w momencie gdy doszedł mail od tlenofonu że
zmieniają codeka.
natomiast easycall i własna bramka - działa, więc na 99% to wina
tlenofonu.

cóż.. ja tlenofonu używam raczej sporadycznie. A że przy okazji się
trochę bawię, to... postawiłem sobie asteriska, podpiołem do niego
tlenofon i sam się łączę kiaxem z asteriskiem który przekodowuje kodeki.
Zagmatwane, ale - działa ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI