Profile sieciowe?

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Nie, 7 Maj 2006, 00:59:20 CEST

Dnia Saturday, 6 of May 2006 13:42, Michał Łukaszek napisał:
> Witam,
>
> Mam laptopa, którego używam w dwóch sieciach.
> Czy jest jakiś wygodny, PLD-way sposób, aby umożliwić wybór "profilu",
> na podstawie którego ustalane będą parametry sieci?
> Chodzi o ustawienie odpowiednich adresów, gatewaya, adresu resolvera,
> itp, w zależności od tego, gdzie właśnie jestem.
>
> W sumie to mógłbym w obu miejscach zainstalować serwer DHCP, ale mi
> się za bardzo nie chce grzebać ;-)

Tak. Ja korzystam z hwprofile.
Przy ładowaniu systemu pyta mnie się, który profil chcę wybrać i w zależności
od tego co wybiorę podmienia uprzednio wskazane pliki konfiguracyjne. Działa
to na sieć, moduły kernela, konfigurację X-ów i in. Super sprawa! :-D

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl