Apache i wolne przesylanie

qrwamaca w go2.pl qrwamaca w go2.pl
Nie, 7 Maj 2006, 11:42:04 CEST

Witam

  Postawiłem sobie routerek na słabiutkim sprzecie (PII/400, 128 Mb
ram). Że było sporo wolnego miejsca na dysku to oprocz podstaw na router
dorzucilem Apache i pdnsd. Z uwagi na małą ilosc ramu ograniczyłem
apacza do 5 serwerow na raz.

  Problem w tym, ze strony się przesyłaja bardzo wolno (w sieci
lokalnej). Wrzucilem tam kilka fotek i czasem trzeba czekac 5-10 sekund
na wyswietlenie fotki ktora zajmuje 50-100Kb. Gdzie w apaczu szukać
przyczyn ? A moze to wina czegos innego ?

  Wszystko aktualne z AC.

Fajti