monitor LCD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 7 Maj 2006, 12:18:54 CEST

On Sun, 7 May 2006, Michal Kochanowicz wrote:

> Dziwne, o u mnie praktycznie nie widać różnicy. A sprawdzałem tak, że
> podłączyłem naraz dwa kable i przyciskiem na panelu przełączałem
> wejście.

Nie zmienia to faktu, że nie należy brać monitora bez wejścia DVI :)
Po prostu różne bywają karty, i czasami naprawdę obraz puszczony po D-SUB
jest beznadziejny. Poza tym, D-SUB jest bardzo mało odporny na zakłócenia
i oczywiście jest upierdliwy przez tą autokonfigurację.
Dla mnie DVI ma jeszcze jedno znaczenie - właśnie możliwość podłączenia
dwóch komputerów. Swój mam zawsze puszczony po DVI, natomiast jak muszę
jakiś inny komputer diagnozować/składać/reinstalować to podłączam go po
D-SUB i od czasu do czasu przełączam się przyciskiem zobaczyć co tam się
dzieje. Nieoceniona wygoda...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004