monitor LCD

Nie, 7 Maj 2006, 14:42:02 CEST

Paweł Gołaszewski napisał(a):
> [...]
To może i ja się naprodukuję.
1. D-Sub vs DVI.
Mam Samsunga 913N - bez DVI.
Obraz jest dobry, ale wymaga zastosowania autokalibracji.
Zdarzyło się, że się popsuł (tzn. stracił ostrość w kilku miejscach
(sic! - nie całość).
Zanim doszedłem, że trzeba wcisnąć to auto, to sporo nakląłem.
2. Producenci.
Też bardziej cenię napędy optyczne LG, niż Samsunga, ale z monitorami
odwrotnie.
I w pracy i w domu Samsungi (różne i CRT i LCD) spisują się doskonale.
3. 19" vs 17".
Co z tego, że ta sama rozdzielczość. Obraz jednak większy. Jeśli matryca
przyzwoitej jakości, to ustawiasz wielkość np. czcionek w pkt i są
dopasowane do liniowych rozmiarów, a ostrość powinna być wystarczająca.
Ostatecznie, to człowiek jednak porusza się w przestrzeni bezwzględnej.
Uważam, że 19" to zawsze więcej, niż 17".
4. Konsola:
Mam ustawiony framebuffer na natywną rozdzielczość monitora - obraz
żyleta. Lepszy, niż na crt.

--
WK
Wypusty: