Profile sieciowe?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 8 Maj 2006, 12:04:28 CEST

Dnia 08-05-2006, pon o godzinie 10:01 +0200, Michał Łukaszek napisał(a):
>         W sumie mam nowa, lepsza (moim skromnym zdaniem) wersje
>         programu.
>         Mowilem autorowi, podsylalem pacze ale ... ehh.
>         Nie mowieac o tym, ze pomysl i koncepcja byla moja od samego
>         poczatku
>         tylko "autor" zmienil sporo w koncepcji co mi sie nie podoba.
>         Ale to juz temat na inna liste i inny watek.
>
> No to podeślij to tutaj, chętnie to przejrzę. Jeśli jest lepiej, to ja
> nie widzę przeciwskazań, żeby to opublikować.

No to moze opowiem co i jak ja widze:

1. Jeden wspólny plik na liste plikow do profilowania.

Czemu ? : W domu mam neostrade i uzwam ifcfg-ppp0
W pracy mam ethernet i uzywam ifcfg-eth0.
Musze miec oba pliki w kazdym z profili tylko na zmiane wpisane
odpowiednio: ONBOOT=yes lub ONBOOT=no. Bo inaczej po przyjsciu do pracy
bedzie probowal uruchamiac neostrade :))))

2. Kasowanie plikow profilowania przed nagraniem.

Juz nie pamietam gdzie mi to bylo potrzebne ale w jednym miejscu
potrzebowalem plik a w drugim nie.

3. Zmieniona funkcja liczenia sumy kontrolenj poprzez wyrzucenie z
liczenia lini IRQ z /proc/pci. Po zaladowaniu pewnych modulow tworza sie
"wirtualne" przerwania typu

Bus  0, device  29, function  3:
  Class 0c03: PCI device 8086:265b (rev 3).
    IRQ 169.

Gdzie przy starcie systemu przerwanie jest < 16

W zalczniku caly poprawiony przez mnie plik hwprofile.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.