PLD + usługi hostingowe

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 8 Maj 2006, 21:38:28 CEST

Dnia poniedziałek, 8 maja 2006 10:20, Michał Łukaszek napisał:

> Czy ja wiem, ja tam tego używam u siebie i stoi na tym kilka vhostów, jest
> php via fcgi

Mógłbyś się pochwalić swoją konfiguracją fcgi? Mi to coś dziwnie działa,
znaczy się jakoś nie chce działać za bardzo.

Moja konfiguracja fcgi
fastcgi.server = (
        ".php" => (
                "localhost" => (
                        "socket" => "/var/run/php/php-fastcgi.sock",
                        "bin-path" => "/usr/bin/php4.fcgi",
                        "bin-environment" => (
                                "PHP_FCGI_CHILDREN" => "16",
                                "PHP_FCGI_MAX_REQUESTS" => "10000"
                        )
                )
        )
)

No i jest tak że ciągle przy starcie serwera brakuje obsługi php, no i czasem
jak dam service lighttpd restart to też tej obsługi nie mam. Dopiero za
którymś razem jak zrestartuje to php się odpala.

Paweł