KDE - Align to grid

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Wto, 9 Maj 2006, 15:01:47 CEST

Piotr Czapski wrote:
> Witam!
>
> Czy ktoś może spotkał się z problemem niedziałającego przeciągania do siatki
> na pulpicie KDE? Pomimo, że jest włączona ta opcja, nie ma efektu klejenia
> się do siatki.
> Co jakiś czas przestawia się coś i klejenie zaczyna działać, to znowu po
> jakimś czasie bug znowu daje o sobie znać. Nie wiem z czym wiązać te zmiany.
> Podejżewam upgrade KDE lub klikanie w konfiguracji pulpitu KDE.

U mnie bylo cos podobnego tyle ze sie nie naprawialo, wiec zaczolem
troche dlubac w systemie.
1. Nie pamietam czy usunalem plik z  ~/.kde
    Wiec proponuje sprawdzic jak blad zachowuje sie na innych uzytkownikach.
2. Jest tez pewna opcja w control-center kde aby kde sprawdzal poprawnoc
konfiguracji przy uruchamianiu.
3. Czasem sie zdarza ze jakies stare pliki po UPGRADE  nie zostaja
usuniete i moga stwarza pewne klopoty
    co moglo wystapic w tym przypadku.
U mnie problem bodajze zaginal gdy zmienialem x11 na xorg i po
odinstalowaniu calego x11. Probowalem zainstalowac xorg, lecz cos za
duzo musialbym przy tym przesiedziec, aby wszytko chodzilo wiec wrocilem
do x11.
( po odinstalowaniu x11 usunalem pare plikow systemowych ktore wygladaly
na pliki z  paczek x11 ale rpm -qf plik nic nie wykazal)

TOmek

Zamiast ubrania... >>> http://link.interia.pl/f1935