Kiax Tlenofon - codec 1024

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 10 Maj 2006, 14:38:35 CEST

Dnia niedziela, 7 maja 2006 12:39, Przemysław Backiel napisał:

> thx :)
>
> jak asteriska obcykam to chętnie zrobie how to :)
> na razie zasysam jeszcze kilka tutoriali i sobie poczytam troche
> a z asteriska na konta sipowe da radę się dostać? czy tylko IAX?

Na 100% się da. Kiedyś się bawiłem i miałem taką konfiguracje że stały koło
siebie 2 asteriski które się łączyły ze sobą po IAX, a do każdego z
asterisków był podłączony telefon sipowy. No i z tych telefonów można było do
siebie dzwonić.

To było bardzo łatwo zrobić, z tego co pamiętam to wszystko brałem z
przykładów w plikach konfiguracyjnych.

Pozdrawiam,
Paweł