[th] nodeps i gnome

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 12 Maj 2006, 15:36:00 CEST

Witam!
Nowa instalacja na pusty dysk, przez RescueCD.
Do instalacji kernela było wszystko OK, ale dalej (kernela też dotyczy)
musiałem często używać w poldku opcji: "--nodeps" gdyż zwykła instalacja
wysypywała się z komunikatem: "niespełnione zależności" i co ciekawe
te zależności dotyczyły nie innych pakietów tylko określonych katalogów,
takim ulubionym jest: /usr/share/pixmaps. Wiem że TH jest jeszcze mocno
eksperymentalne, i dlatego może czegoś nie wiem, a rozwiązanie jest
proste. :)

Druga sprawa to gnome i TH, instalacja przechodzi, tylko startx kończy się
powrotem do konsoli, gdm startuje, ale można się zalogować tylko na roota
(filesave GNOME session) i podczas startu wypisuje komunikat: "greeter
application appears to be crashing". Miał ktoś podobnie?
Google niezbyt były pomocne w roziązaniu tego problemu.
--
pzdr
Stacho Pal