system portalowy

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Nie, 14 Maj 2006, 21:30:42 CEST

Witam,

szukam systemu portalowego, który:
- umozliwi mi powiadamianie ludzi o ofercie mojej sieci
- łatwe dodawanie wiadomosci (czyli wygodny CMS, ale jak system
portalowy to wiadomo)
- posiada duzo naprawde ładnych (Wiem ze to pojecie względne)
templejtów, fajnie jak jakie branzowe - telekomunikacja :)

opcjonalnie, mógłby posiadać
- mozliwosc wyciagania newsów z portali, np. via rss
- dodawanie pluginów, takich jak: kursy walut, imieniny, zegarki, etc
- posiadac dobry system ankiet

wazne :)
by był bezpieczny i mało dziur pojawiało się w historii jego istenienia
nie chce by system był szybko atakowany :)

co możecie polecić?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel