Dziwny objaw iptables

Łukasz Buczyński buczo w atol.com.pl
Pon, 15 Maj 2006, 13:39:46 CEST

Patrycjusz Fudała napisał(a):
  > To raczej nie błąd w skrypcie ponieważ do tej pory chodził super  i
> dopiero po zmianie jądra z 2.6.8-4 na jw. zaczęły dziać się dziwne
> rzeczy. Firewall przepuszcza pakiety a jak mu sie odwidzi to zaczyna je
> blokować nie pomaga dodanie wpisów by przepuszczał wszystko co idzie z
> serwera poczty w jedną i drugą stronę. Jak chce to puszcza a jak mu się
> odwidzi to blokuje
Z kryształowej kuli nie wróżę. Chcę oglądać twoje logi logi logi... co
na to tcpdump ? coś w /var/log/* ?. Jak nie chcesz pokazywać firewalla
to raczej nie wymyślę rozwiązania, więc jak chcesz. Pozdrawiam.

--
/* Łukasz Buczyński - Atol Sp. z o.o. - http://atol.com.pl     */
/* net/sys admin    - Tel: (077) 45 10 107, 45 10 207          */