Jak coś dodać do rescueCD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 18 Maj 2006, 10:37:02 CEST

On Thu, 18 May 2006, Jan Wideł wrote:

> Cześć

> http://rescuecd.pld-linux.org/download/current/FAQ.pl

Hmm... Tylko że mi nie do końca o to chodzi :(
Bo tutaj to widzę jak dorzucić coś do obrazu ładowanego do ramdysku...
Ja zaś potrzebuję wrzucić kilkaset MB danych na płytkę, żeby móc to potem
wykorzystać do zrobienia gotowej stacji roboczej... Po prostu mam
przygotowany obraz tar.bz2 dysku i skrypt który robi partycje, formatuje je,
wrzuca dane i ustawia lilo.

Wiem, mogę to zrobić na osobnej płycie, ale mam tak przygotować
kilkadziesiąt komputerów - chciałbym żeby po prostu wystarczyło
zabootowanie z płytki...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004